Přednášky

Níže najdete přehled mých přednášek, každá se všemi relevantními odkazy. Přečtěte si také, co o nich napsali ostatní. Můžete se podívat i na mé články či školení.

Výběr užitečných přednášek

2021

Marketingový framework PAVRD
26. října 2021, SEOloger, Praha

Data Restart 2021
21. října 2021, Konference Data Restart 2021, Spojka Karlín, Praha

Jak vytvořit a naplánovat digitální marketingovou strategii? 
20. října 2021, Marketingové řízení, Provozně ekonomická fakulta, Česká zemědělská univerzita v Praze, Online

Zákaznická retence a reaktivace uživatelů
15. října 2021, Targito webináře, Online

Webová analytika ve světě bez dat
8. října 2021, KPMG Data Festival, Vysoká škola ekonomická v Praze

Měříme chování uživatelů s pomocí Google Analytics 4
30. září 2021, 18. Affiliate konference, Café Louvre, Praha

Využití vlastních zákaznických dat pro cílení a bidding
30. září 2021, GrowWithGoogle Retail Academy 2021, Online, video

Sběr a využití 1st party dat
16. září 2021, Google Retail Growth Program 2021, Online

Google Analytics 4 pro e-shopaře
2. září 2021, Konference ShopCamp 2021, Praha

Pépécéčkaři versus Google Analytics 4
15. července 2021, PPC Date #3, Město Moře, Praha

Marketingový a komunikační framework PAVRD
25. května 2021, Konference E-Business Forum 2021, Praha, Online

Webová analytika
23. března 2021, 4iz565 – Programování pro data science, Fakulta informatiky a statistiky, Vysoká škola ekonomická v Praze, Online

Jak vytvořit a naplánovat digitální marketingovou strategii? 
18. března 2021, Marketingové řízení, Provozně ekonomická fakulta, Česká zemědělská univerzita v Praze, Online

Nová éra webové analytiky s Google Analytics 4
16. března 2021, Konference Nástroje v marketingu 2021, Online

Nové příležitosti a výzvy s Google Analytics
27. února 2021, Konference WordCamp Praha, Online

Úvod do e-commerce a digitálního byznysu
9. února 2021, E-commerce a digitální business, NEWTON College, Praha, Online

2020

Jak vytvořit a naplánovat digitální marketingovou strategii? 
10. listopadu 2020, Marketingové řízení, Provozně ekonomická fakulta, Česká zemědělská univerzita v Praze

Jak vytvořit a naplánovat digitální marketingovou strategii? 
6. října 2020, Provozně ekonomická fakulta, Česká zemědělská univerzita v Praze

Úvod do marketingového frameworku PAVRD
1. října 2020, Konference PPC restart 2020, Divadlo pod Palmovkou, Praha, prezentace

Marketingový framework PAVRD prakticky
1. října 2020, Konference PPC restart 2020, Divadlo pod Palmovkou, Praha, prezentace

Úvod do výkonnostních kampaní
1. října 2020, Příprava a měření výkonnostních kampaní, NEWTON College, Praha

Strategické řízení cross-channel marketingu
21. května 2020, Digidějovice, České Budějovice, video

Webdesign, UX, UI, použitelnost
28. dubna 2020, E-commerce a digitální business, NEWTON College, Praha

Webová analytika
28. dubna 2020, 4iz565 – Programování pro data science, Fakulta informatiky a statistiky, Vysoká škola ekonomická v Praze

Úvod do e-commerce a digitálního byznysu
13. února 2020, E-commerce a digitální business, NEWTON College, Praha

2019

Webová analytika
6. prosince 2019, 4iz268 – Webové technologie, Fakulta informatiky a statistiky, Vysoká škola ekonomická v Praze

Analytika v brandových kampaních
4. prosince 2019, Klubový večer WebTop100 na téma „Webová analytika – Měřím, měříš, měříme“, WorkLounge Diamant, Praha

Webová analytika
28. listopadu 2019, 4iz210 – Zpracování informací a znalostí, Fakulta informatiky a statistiky, Vysoká škola ekonomická v Praze

Taste Story
26. listopadu 2019, Dny osobností kreativního průmyslu, Vysoká škola kreativní komunikace, Praha, reportáž

Moderátor
19. listopadu 2019, Data Date #1, prostor39, Praha

Analytika na Facebooku
7. listopadu 2019, Social Restart 2019, Divadlo pod Palmovkou, Praha, prezentace

Affiliate pohledem atribuce
5. listopadu 2019, 14. Affiliate konference, Café Louvre, Praha

RTB a analytika
24. října 2019, Taste RTB Event, Kavárna, co hledá jméno, Praha

Moderátor
12. srpna 2019, PPC Date #1, prostor39, Praha

Keynote
24. června 2019, E-mail Restart 2019, Divadlo pod Palmovkou, Praha, prezentace

Moderátor
5. června 2019, Social Date #5, prostor39, Praha

Webová analytika
15. dubna 2019, Fakulta informatiky a statistiky, Vysoká škola ekonomická v Praze

Atribuce vs. kontribuce
8. dubna 2019, panelová diskuze na konferenci Data Restart 2019, Praha

Data: Dobrý sluha, zlý pán
8. dubna 2019, keynote konference Data Restart 2019, Praha

Je Google přítel, nebo parazit?
30. března 2019, panelová diskuze na konferenci Czech Online Expo, Praha

Facebook Attribution
28. března 2019, Social Date #4, Praha

SEO kontra BRAND
5. března 2019, Brand Restart 2019, Praha

Cross-channel marketing
14. února 2019, Digidějovice, České Budějovice

2018

Webová analytika
14. prosince 2018, 4IZ268, Fakulta informatiky a statistiky, Vysoká škola ekonomická v Praze

Data jsou sexy
7. listopadu 2018, Taste BI Meetup, Český institut informatiky, robotiky a kybernetiky, Praha

Pod pokličku fulltextových vyhledávačů
1. listopadu 2018, Zpracování informací a znalostí, Fakulta informatiky a statistiky, Vysoká škola ekonomická v Praze

Data jsou sexy
25. října 2018, Taste BI Meetup, Český institut informatiky, robotiky a kybernetiky, Praha

Cesta Tastu
18. října 2018, Klub Sklik, Všetice, oficiální reportáž

Webová analytika
16. dubna 2018, Dolování z webu, Fakulta informatiky a statistiky, Vysoká škola ekonomická v Praze, prezentace

2017

Cross-channel marketing prakticky
15. listopadu 2017, Konference WebTop100 2017, Národní dům na Vinohradech, Praha, prezentace, podrobný článek

Užitečná AdWords publika nad zákaznickými daty
20. října 2017, Konference PPC restart 2017, Konferenční centrum City, Praha, prezentace

Cross-channel marketing
25. září 2017, Konference E-Business Forum 2017, Národní dům na Vinohradech, Praha

Cross-channel marketing
13. září 2017, Konference o online marketingu, Mladá Boleslav

SEO v multichannel světě
16. června 2017, Konference SEO restart 2017, Konferenční centrum City, Praha, prezentace

Vyhodnocování výkonu e-mailingu s Google Analytics
1. června 2017, Email marketing online summit, Online, prezentace

Využití vlastních dat pro cílení a bidding
29. května 2017, Google Performance & Branding Summit, Praha, video a prezentace

Zákaznická data v Google Analytics
7. dubna 2017, Konference DATA restart 2017, Konferenční centrum City, Praha, prezentace

Sexy datová analytika
23. března 2017, webinář, SAS & Sophia

Webová analytika
27. února 2017, Dolování z webu, Fakulta informatiky a statistiky, Vysoká škola ekonomická v Praze, prezentace

2016

RFM Analýza
28. listopadu 2016, MastersGate 2016 Kickoff Prague, Impact Hub Praha, prezentace

Webová analytika
25. října 2016, Google Digitální garáž, ČSOB Inspirace, Praha

Analytika ve světě PPC
20. října 2016, PPC Offline #7 – Marketing Festival edition, Nová aula VŠ báňské, Ostrava, video, prezentace

Sampling reportů a jiné limity v Google Analytics
1. října 2016, Konference MeasureCamp Prague 2016, Avast Software, Praha

Remarketing podle CRM: Cílení Adwords reklamy přes User Data Import
1. října 2016, Konference MeasureCamp Prague 2016, Avast Software, Praha

RFM Analýza
23. září 2016, konference WebExpo 2016, Kino Lucerna, Praha, video, prezentace

Enhanced Ecommerce
15. září 2016, Medio Data Workshop, KC Greenpoint, Praha

Google Inbox
8. září 2016, SEOLoger, Pinta – pivní steakhouse, Praha

Webová analytika
21. června 2016, Google Business Group, Brandýs nad Labem

Webová analytika
11. června 2016, Google Digitální garáž, GBG BizFest, Impact Hub, Praha

Quo vadis SEO? (SEO restart keynote)
10. června 2016, Konference SEO restart 2016, Konferenční centrum City, Praha

Analýza klíčových slov ve světě (not provided)
10. června 2016, Konference SEO restart 2016, Konferenční centrum City, Praha

Business intelligence ve světě e-shopů
09. června 2016, Konference Ecommerce Forum, Hotel Atlantis, Brno

Webová analytika
29. dubna 2016, Dolování z webu, Fakulta informatiky a statistiky, Vysoká škola ekonomická v Praze, prezentace

Analytika ve světě e-mailingu
28. dubna 2016, E-mailing konference, Praha, prezentace, video

SEO a JavaScript
26. dubna 2016, Frontendisti, LMC, Praha, prezentace, video

5 tipů pro agentury, kterak ošidit své klienty
22. dubna 2016, Konference Data restart 2016, Konferenční centrum City, Praha, prezentace

Webová analytika
21. dubna 2016, Google Digitální garáž, Vysoká škola ekonomická, Praha

Datová integrace a business intelligence
07. dubna 2016, Čtvrtkon, České Budějovice

Pět reportů, které by e-shopáři měli řešit a neřeší
01. dubna 2016, Konference Eshop Summit 2016, České Budějovice, video (placený přístup), prezentace

Skutečně sledujete správná data?
25. února 2016, Pricemania Academy Kickoff VII, Bratislava

Webová analytika pro WordPress weby
20. února 2016, Konference WordCamp Praha 2016, Vysoká škola ekonomická, Praha, prezentace

EasyReport
6. února 2016, Konference MeasureCamp Bratislava 2016, Bratislava

2015

Úvod do internetového marketingu
12. listopadu 2015, Google Business Group, Brandýs nad Labem

Optimalizace pro vyhledávače
30. října 2015, 4IZ268 – Webové technologie, Fakulta informatiky a statistiky, Vysoká škola ekonomická v Praze, prezentace

E-shop není jen web
17. října 2015, ShopCamp 2015, prezentace, video

Google Analytics
17. října 2015, DataGirls, Impact Hub Praha

Analytika v B2B světě
15. října 2015, Marketing Challenge Forum 2015, prezentace

Cílení reklamy přes User Data Import (webinář):
29. září 2015, Google Partners Online Product Academy 2015, video

Fakta, metriky, atributy, dimenze
12. září 2015, Konference MeasureCamp Prague 2015, Praha

Atribuční modelování (panelová diskuze):
12. září 2015, Konference MeasureCamp Prague 2015, Praha

Sessions suck
12. září 2015, Konference MeasureCamp Prague 2015, Praha

Za hranice Google Analytics
12. září 2015, Konference MeasureCamp Prague 2015, Praha, prezentace

Enhanced Ecommerce
1.–2. srpna 2015, Konference E-shopVíkend 2015, Vodňany, video, prezentace

SEO ve světě JavaScriptu
15. června 2015, Konference SEO restart 2015, Konferenční centrum City, Praha, prezentace

Za hranice Google Analytics
4. června 2015, Konference ShopExpo 2015, Gong, Ostrava, prezentace

RFM analýza
27. dubna 2015, Konference Data restart 2015, Konferenční centrum City, Praha, prezentace

Webová analytika
10. dubna 2015, Dolování z webu, Fakulta informatiky a statistiky, Vysoká škola ekonomická v Praze, prezentace

Indexace JavaScriptových stránek
8. dubna 2015, SEOLoger, Pinta – pivní steakhouse, prezentace

User-Centric Analytics
14. března 2015, Konference MeasureCamp, Londýn, prezentace

Webová analytika a Google Analytics
10. února 2015, GDG GUG, Spaghetti Code Liberec, Technická univerzita v Liberci

Keboola a Multichannel atribuce
29. ledna 2015, Keboola MeetUp, Node 5

Webinář Keboola & GoodData
21. ledna 2015, web, video, prezentace

2014

Deployment webových aplikací
14. listopadu 2014, Web Inkognito, Fakulta informatiky a statistiky, Vysoká škola ekonomická v Praze

User-centric analytics
6. listopadu 2014, Konference WebTop100 2014, Praha, prezentace

Analytická panelová diskuze
21. října 2014, Google for Entrepreneurs week, Brno

User-centric analytics
18. října 2014, Konference ShopCamp 2014, Praha, prezentace, video

Partnerské provize v multichannel světě
2. října 2014, 6. affiliate konference, Atlas, Praha, prezentace, video

Analytická panelová diskuze
13. září 2014, konference WebExpo 2014, Praha

Bulvární SEO
16. června 2014, Konference SEO restart 2014, Praha, prezentace

Google Analytics a affiliate systémy
15. května 2014, Affiliate konference, Atlas, Praha, prezentace, video

Webová analytika
14. května 2014, Dolování z webu, Fakulta informatiky a statistiky, Vysoká škola ekonomická v Praze, prezentace

Úvod do Google Analytics
16. dubna 2014, Social Innovation Camp, Era svět, Praha, prezentace, video

SEO audit
20. března 2014, 4IZ210, Fakulta informatiky a statistiky, Vysoká škola ekonomická v Praze, prezentace

2013

Jak (ne)pokazit redesign webu
29. listopadu 2013, Web Inkognito, Fakulta informatiky a statistiky, Vysoká škola ekonomická v Praze, prezentace

Optimalizace pro vyhledávače
15. listopadu 2013, 4IZ228, Fakulta informatiky a statistiky, Vysoká škola ekonomická v Praze, prezentace

15 důvodů, proč si nezakládat vývojářskou firmu
9. listopadu 2013, konference Devel.cz 2013, video

Pod pokličkou zdrojů návštěvnosti
7. listopadu 2013, Čtvrtkon, České Budějovice, prezentace

Jak (ne)pokazit redesign webu
7. listopadu 2013, Konference WebTop100, prezentace

Atribuční modely v Google Analytics
3. října 2013, Klubový večer WebTop100, prezentace

Vyhodnocování reklamních kampaní v Google Analytics
24. září 2013, Google Business Group, HUB Praha, prezentace

Universal Analytics
20. září 2013, WebExpo Prague 2013, prezentace

Internetový marketing
18. září 2013, přednáška NetDevelo

Konec cargo kultu aneb SEO v roce 2020
14. června 2013, Konference SEO restart 2013, Praha, prezentace

Google Tag Manager
9. května 2013, webinář v rámci Medio Akademie

Webová analytika
3. května 2013, Dolování z webu, Fakulta informatiky a statistiky, Vysoká škola ekonomická v Praze, prezentace

Webová analytika
8. března 2013, 4IZ228, Fakulta informatiky a statistiky, Vysoká škola ekonomická v Praze, prezentace

Vachrlaté metriky v Google Analytics
9. února 2013, Konference Internet Marketing 2013, Univerzita Palackého v Olomouci, video, prezentace

Poslední středa: Webová analytika
30. ledna 2013, Poslední středa, Node5, Praha, video

2012

Novinky v Google Analytics
29. listopadu 2012, přednáška v rámci Web Analytics Wednesday, prezentace

Universal Analytics
22. listopadu 2012, webinář v rámci Medio Akademie, video, prezentace

Internetový marketing
14. listopadu 2012, přednáška NetDevelo

Universal Analytics
8. listopadu 2012, webinář v rámci Medio Akademie, video, prezentace

Použitelnost na webu
2. listopadu 2012, Fakulta informatiky a statistiky, Vysoká škola ekonomická v Praze, prezentace

Efektivita kampaní v Google Analytics
13. září 2012, Shop Roku Meeting 2012

Sledování a vyhodnocování reklamních kampaní
16. srpna 2012, Léto s internetovým marketingem 2012, prezentace

Výkonnost webových aplikací
11. května 2012, Web Inkognito, Fakulta informatiky a statistiky, Vysoká škola ekonomická v Praze, prezentace

Bulharská konstanta
25. dubna 2012, Google Search&Display Summit 2012, Praha, video, prezentace

Webová analytika
20. dubna 2012, Fakulta informatiky a statistiky, Vysoká škola ekonomická v Praze, prezentace

Optimalizace pro vyhledávače
2. března 2012, 4IZ228, Fakulta informatiky a statistiky, Vysoká škola ekonomická v Praze, prezentace

Internetový marketing
28. února 2012, DISK, Divadelní fakulta Akademie múzických umění v Praze

Selhávejte bezpečně
4. února 2012, Vsetínský barcamp, prezentace, video

2011

Webová analytika
25. listopadu 2011, Fakulta informatiky a statistiky, Vysoká škola ekonomická v Praze, prezentace

Webová analytika
24. listopadu 2011, Česká zemědělská univerzita, prezentace

Webová analytika
7. listopadu 2011, Marketing Monday

Bulharská konstanta ve webové analytice
23. září 2011, konference Webexpo, prezentace

Optimalizace pro vyhledávače
26. dubna 2011, DISK, Divadelní fakulta Akademie múzických umění v Praze

Optimalizace pro vyhledávače
1. dubna 2011, Fakulta informatiky a statistiky, Vysoká škola ekonomická v Praze

Úvod do praktického SEO
15. března 2011, Provozně ekonomická fakulta, Česká zemědělská univerzita v Praze, prezentace, video

Rozhovor pro GUG TV
15. února 2011, video, YouTube

2010

Optimalizace pro vyhledávače
2. prosince 2010, FAV ZČU v Plzni

Cesta webového projektu
4. listopadu 2010, Fakulta informatiky a statistiky, Vysoká škola ekonomická v Praze, video, prezentace

Použitelnost webových stránek
22. října 2010, Fakulta informatiky a statistiky, Vysoká škola ekonomická v Praze

Doctrine 2
23. září 2010, workshop na konferenci Webexpo 2010

Pět vrstev modelu
24. dubna 2010, Poslední sobota Nette, Fraktal bar, fórum, prezentace, článek, foto

Optimalizace pro vyhledávače
26. března 2010, Fakulta informatiky a statistiky, Vysoká škola ekonomická v Praze

Optimalizace pro vyhledávače
23. března 2010, Provozně ekonomická fakulta, Česká zemědělská univerzita v Praze

Optimalizace pro lokální vyhledávání
24. února 2010, Poslední středa, H1.cz

2009

Optimalizace pro vyhledávače
8. prosince 2009, DISK, Divadelní fakulta Akademie múzických umění v Praze

Optimalizace pro vyhledávače
4. prosince 2009, Fakulta informatiky a statistiky, Vysoká škola ekonomická v Praze

Optimalizace pro vyhledávače
26. listopadu 2009, Fakulta aplikovaných věd, Západočeská univerzita v Plzni

Použitelnost webových aplikací
23. října 2009, Fakulta informatiky a statistiky, Vysoká škola ekonomická v Praze

Možnosti propojení Google AdWords a Google Analytics
15. června 2009, Open Monday, H1.cz, video

Analýza návštěvnosti webu
7. dubna 2009, Optimalizace webových aplikací, FIM UHK, Hradec Králové – Článek v elektronickém časopise Telegraf

Použitelnost webových stránek
27. března 2009, Fakulta informatiky a statistiky, Vysoká škola ekonomická v Praze

Optimalizace pro vyhledávače
19. března 2009, Blok expertů, KISK, FF MU v Brně – prezentace, video

2008

Optimalizace pro vyhledávače
10. listopadu 2008, Optimalizace webových aplikací, FIM UHK, Hradec Králové

Optimalizace pro vyhledávače
30. října 2008, FAV ZČU v Plzni

Pozice nejsou správným měřítkem úspěchu SEO
6. října 2008, Open Monday, H1.cz, prezentace, video

Optimalizace pro vyhledávače
3. října 2008, Fakulta informatiky a statistiky, Vysoká škola ekonomická v Praze

Důvěryhodnost webu
30. dubna 2008, Poslední středa, H1.cz

Přístupnost a použitelnost webu
28. dubna 2008, Jinonické informační pondělky, Ústav informačních studií a knihovnictví, Filozofická fakulta Univerzity Karlovy v Praze

Návrhové vzory v programování
27. března 2008, konference WebCamp 2008, prezentace

Optimalizace pro vyhledávače
7. března 2008, Fakulta informatiky a statistiky, Vysoká škola ekonomická v Praze

Použitelnost webových aplikací
29. února 2008, Fakulta informatiky a statistiky, Vysoká škola ekonomická v Praze

2007

Optimalizace pro vyhledávače
26. října 2007, Fakulta informatiky a statistiky, Vysoká škola ekonomická v Praze

Přístupnost a použitelnost na webu
19. října 2007, Fakulta informatiky a statistiky, Vysoká škola ekonomická v Praze

Optimalizace pro vyhledávače
13. dubna 2007, Fakulta informatiky a statistiky, Vysoká škola ekonomická v Praze

Přístupnost a použitelnost na webu
16. března 2007, Fakulta informatiky a statistiky, Vysoká škola ekonomická v Praze