Firemní školení na míru

Individuální workshopy na míru dělám od roku 2008, za tu dobu jsem proškolil už vyšší desítky různých týmů. Přečtěte si ohlasy jejich účastníků. Obsah každého školení je přizpůsobený úrovni, potřebám a očekáváním vaší firmy, všechny ukázky jsou připravené přímo nad vašimi účty a daty. Rád přijedu za vámi přímo do vaší kanceláře, není ale problém poskytnout naši školicí místnost či uspořádat celé školení online.

Co vás umím naučit?

  • Google Analytics 4
  • Implementace i interpretace dat
  • Vyhodnocování a řízení kampaní
  • Webová a zákaznická analytika
  • Datová integrace a automatizace
  • Google Tag Manager
  • Google BigQuery
  • Consenty a cookie lišty
  • Server-side měření
  • Sběr a aktivace 1st party dat

Jak to celé probíhá?

Hned na začátku naší komunikace si spolu vyjasníme vaše potřeby a očekávání. Ujasníme si, pro koho je vlastně školení určené, jaké pozice či role účastníci ve vaší firmě zastávají, jak už dnes s daty pracujete, kam se potřebujete dostat. Všem zamýšleným účastníkům navíc můžeme předem rozeslat stručný dotazník, ve kterém přímo od nich stručně a strukturovaně zjistíme jejich úroveň znalostí, očekávání a témata k probrání.

Přístupy do systémů

Pokud je to možné a neodporuje to vašim interním pravidlům, požádám vás předem o udělení přístupů do vašich systémů relevantních pro dané téma školení. Nejčastěji se bude jednat o Google Analytics, Google Tag Manager, Google Ads, Google Search Console, Google Data Studio, Google BigQuery. To mi jednak umožní se lépe rozkoukat a připravit, jednak pak v průběhu samotného školení vše rovnou ukazovat ve vašich systémech a na vašich reálných datech.

Obsah školení

Na základě všech těchto podkladů pak připravím celé školení na míru přímo pro vaši firmu. Připravená osnova ale není fixní a neměnná, často se během výkladu a společné diskuze posuneme i k dalším tématům, která jsou pro vás důležitá a zajímavá. Což není na závadu, naopak. V rámci materiálů mám vždy připravené podklady i pro témata, která třeba v původním plánu vůbec nemám zahrnutá, právě čistě pro případ, že bychom se k nim odklonili.
 

Koho jsem už také školil?

Alza
AutoESA
Centrum
Česká televize
E.ON

Finep
Google
Internet Mall
LMC
Lékárna

Nutricia
O2
Rohlík
Seznam
Slevomat

Tipsport
TV Nova
Vodafone
Wüstenrot
Zonky

AAA Auto
Alfa Computer
APEK
Asiana
B2B Group
B. Braun
BENU
Biano
Bonami
CNC
Česká filharmonie
Český statistický úřad

ČPP
DataBreakers
Doblogoo
Dům zahraniční spolupráce
eBrána
Exiteria
Favi
FlashNews
Freshlabels
H1.cz
Handlíř
Holky z marketingu

JENA nábytek
Kasa
Kofein
Line Art Group
MAFRA
Mediatel
Mlékárna Hlinsko
Moravská zemská knihovna
Multimedia Atelier
Nay.sk
Národní divadlo

O2 Slovakia
Okay
Peníze.cz
Pneumatiky.cz
Průša Research
Shoptet
Sportobchod
Stoklasa
T-Mobile
TETA drogerie
TMapy
VIVNetworks
Zeppelin

Počet účastníků

Ideální počet účastníků na jednom školení je 5–12. Při menším počtu se vám pravděpodobně vyplatí spíš účast na některém veřejném kurzu nebo individuální osobní konzultace. Naopak při větším počtu už dochází ke „schovávání se za masu“, menší participaci a soustředění a je pak lepší rozdělit školení na více samostatných termínů.

Rozsah školení

Časový rozsah školení se odvíjí od zamýšleného obsahu a hloubky záběru. Ve většině případů dojdeme k jednomu celodennímu školení. U složitějších témat nebo při rozdílných úrovních znalostí v týmu i k více navazujícím dnům. V takovém případě pak můžeme sestavit i promyšlenější rozvržení programu, například „první den společné základy pro všechny, druhý den navazující složitější témata jen pro pokročilé“ nebo „první den interpretační témata pro markeťáky, druhý den implementační témata pro vývojáře“ apod.

Harmonogram školení

Obvyklý model celodenního školení je dopolední blok od 9:30 do 12:30, hodinová přestávka na oběd, odpolední blok od 13:30 do cca 17:00 hodin. V každém bloku kratší pauzy na kafe vždy po 90 mintách, v případě online formátu dokonce každou hodinu. Nebojte se ale navrhnout jiný harmonogram podle svých potřeb. Delší školení může být kontraproduktivní, účastníci už nemusí být schopni pobírat další informace. Ale pokud se po naší domluvě nebo díky různým doplňujícím otázkám protáhne, není to pro mne žádný problém a nemá to vliv na celkovou cenu.

Místo školení

Pro prezenční školení od vás potřebuji mít zajištěnu vhodnou místnost, kam se vejdou všichni účastníci, dále projektor a internet, ke kterým mohu připojit svůj notebook, tabuli nebo whiteboard nebo flipchart na kreslení ukázek. Variantně lze využít naši pražskou školicí místnost v Hybernské ulici či uspořádat školení online v prostředí Google Meet.

Vybavení účastníků

Všichni účastníci by během školení měli mít své notebooky, navíc v nich i zpřístupněné vaše účty. Po celý den si pak mohou hned sami u sebe zkoušet všechno, co budu ukazovat. V případě online varianty je dobré mít vedle notebooku navíc druhou obrazovku, na jedné vidí, co promítám já, na druhé si vše paralelně zkouší u sebe.

Cena školení

Konečná pevná fakturovaná cena za každé mé jedno celodenní individuální školení je 40.000 Kč bez DPH. Zahrnuje všechny související náklady – od přípravy školení a materiálů přes dopravu a případné ubytování (pokud je školení prezenční a je mimo dojezdový rádius) až po samotné odškolení a zodpovězení případných doplňujících krátkých otázek účastníků v následujících dnech po školení.

Pojďme se domluvit!


+420 604 587 824