Meze znalostí a mysl SEO optimalizátora

Nejprve si přečtěte pěkný článek „Jsem mamlas“, meze znalostí a mysl začátečníka. Jeho autor Adam Herout ovšem nezmínil, že ve skutečnosti existuje ještě jeden svět. Svět za čarou.

Mez znalostí

Důvěrně znáte z oblasti SEO. Modrý obdélník jsou všechny znalosti v oboru. Zelený kruh představuje obyčejného SEO konzultanta. Žlutý kruh je SEO optimalizá­tor. No a pod červeným kruhem se neskrývá nikdo jiný, než SEO optimalizátor z Webtrhu.

18 komentářů u „Meze znalostí a mysl SEO optimalizátora

  1. Martin Vasko

    Není to skôr tak, že nabádka si vytváří poptávku a SEO konzultanti z webtrhu sa len prispôsobili poptávkám?

    Ešte som nevidel na webtrhu normálnu poptávku, prípadne klienta s ktorým by sa dalo jednať.

  2. Martin Kolčaba

    Martin Vasko: dobrý konzultant by podle mne měl klientovi vysvětlit, že to, co požaduje (chci být první na slovo autopůjčovna například) se mu za žádných okolností nemůže vyplatit. Že to jde udělat i jinak. Pak už je na klientovi, jestli si nechá říct nebo ne.

    Na webtrhu mám z minula dobito asi 700 Kč, tak zvažuju, že tam hodím nabídku služeb, až budu mít trochu času. Tak uvidíme, jak to dopadne. Pro mne samotného to bude spíš takový pokus, než nabídka s vidinou získání klientů.

  3. David Grudl

    Že tak trošku odbočím: znáte ty situace, kdy vaše přítelkyně drží v ruce zelenou mikinu a tvrdí vám, že to je modrá? ;)

  4. Carl114

    On Webtrh ještě existuje? :D Na druhou stranu ukažte mi lepší fórum. Nic lepšího tu pořád není, jen nějaké pokusy.

    Navíc každý někde začínal, všichni tam nejsou lamy… je to jako sevším. Všude se najdou profíci i amatéři. Tohle nejde škatulkovat.

  5. Jan Tichý

    [3] Michale, je to výtečná iOS aplikace Paper – rozhodně doporučuji vyzkoušet!

    [4] Davide, my jsme naštěstí programátoři, takže si můžeme snadno ověřit, že v #578488 prokazatelně převládá modrá složka :-P

    [5] Carle, je v tom samozřejmě velký kus nadsázky.

    [6] Každý kruh ilustruje individuální rozsah znalostí jednoho konkrétního jedince, nikoliv velikost celé skupiny.

  6. Martin

    [4] Davide, tento problém spíše pozoruji u sebe. Manželka: bledě modrá, tyrkysová, námořnická modř – pro mě? Modrá.

  7. Enti

    Ale ten červený kruh je nebezpečně blízko modrému obdélníku! Na obranu webtržníkům bych si dovolil uvést, že občas nakouknou přes modrý plot.

  8. Palm Pre Plus

    To: Martin Kolčaba
    Na základě čeho je možné tak sebejistě prohlásit, že chtít být první na slovo „autopůjčovna“ se za žádných okolností nemůže vyplatit? Jsou klienti, které jsme na důležitá a vysoce konkurenční klíčová slova dostali na pření pozice a určitě se jim to bohatě vyplatilo.

  9. Martin Kolčaba

    Palm Pre Plus: měl jsem na mysli situaci na webtrhu. Tam prostě nejsou lidé s takovými projekty, kterým by se cílení na konkurenční slova hodně obecného rázu mohlo nějakým způsobem vyplatit.

  10. michal kubicek

    Vcera mi telefonem prisla poptavka, zda udelame zakaznikovi registraci do katalogu. Ano, ale pokud chcete vyhodit penize, mam i zabavnejsi zpusoby, byla moje odpoved. Poptavajiciho jsem potesil a on se stava klientem. I bez katalogu. Poptavajici na webtrh za to nemohou, to spis ti, kdo to nabizi.

  11. Inhaluje

    To jsou ty seokonzultanti opravdu tak chytří? Začínám přemýšlet že bych si nějakého zaplatil, ikdyž po těch Googlích pandovinách se webům začíná docela dařit. Jenom nevím co to má společnýho s WT, myslím že nestojí za to mu dělat reklamu. A jestli tam nabízené služby někdo kupuje, tak je to prostě jen důsledek poptávky, nabídky a ceny, stejně jako ve většině dalších případech v dnešním světě. Jiank si myslím že ta zelená mikina je vlastně tričko s dlouhym rukávem.

  12. Radek

    Jak originál, tak doplněk tady, mi hodně zvedl náladu. Já osobně bych webtrh nezatracoval – tak jak píšou předcházející komentáře, tak i mezi amatéry, existují odborníci, kteří přispívají. A díky za to, že přispívají.

  13. Franta

    Ještě je sranda, že modrý obdélník se neustále mění velikost, jak google a seznam mění algoritmy a pravidla

  14. Maros Bajla

    Osobne po rokoch vytvarania web stranok, som pracoval s niekolkymi seo konzultantami, a zistil som jednu dolezitu vec, samotne seo on page je fajn, tiez seo offpage vam vie priviest navstevnikov, ale ani zdaleka to nestaci pre dlhodobe predaje, za prve je seo brutalne pomale a druhy dovod ze marketing online je o spravnom trafficu a konverzii, to znamena ze sa musime naucit spravne pisat obsah a to tak ze ludom prinasa hodnotu a zaroven ich vedie ku kupe tovaru. Toto vacsina ludi vobec nevie, takze aj ked su prvy na volake frazy, mozu mat uplne zle predaje, alebo kludne aj ziadne. Cize traffic + conversion + pursuation + value + psychology :)

Komentáře nejsou povoleny.