Přednášky

Níže najdete přehled mých přednášek, každá se všemi relevantními odkazy. Prohlédněte si i seznam všech prezentací na jednom místě. Můžete si také zobrazit má školení.

2016

MeasureCamp Prague 2016
1. října 2016, Konference MeasureCamp Prague 2016, Praha
Enhanced Ecommerce
15. září 2016, Medio Data Workshop, Praha
Webová analytika
21. června 2016, Google Business Group, Brandýs nad Labem
Webová analytika
11. června 2016, Google Digitální garáž, GBG BizFest, Impact Hub, Praha
SEO restart
10. června 2016, Konference SEO restart 2016, Konferenční centrum City, Praha
Webová analytika
09. června 2016, Konference Ecommerce Forum, Hotel Atlantis, Brno
PPC offline
18. května 2016, PPC offline, Praha
Webová analytika
29. dubna 2016, Dolování z webu, Fakulta informatiky a statistiky, Vysoká škola ekonomická v Praze, prezentace
Analytika ve světě e-mailingu
28. dubna 2016, E-mailing konference, Praha, prezentacevi­deo
SEO a JavaScript
26. dubna 2016, Frontendisti, LMC, Praha, prezentacevi­deo
5 tipů pro agentury, kterak ošidit své klienty
22. dubna 2016, Konference Data restart 2016, Konferenční centrum City, Praha, prezentace
Webová analytika
21. dubna 2016, Google Digitální garáž, Vysoká škola ekonomická, Praha
Datová integrace a business intelligence
07. dubna 2016, Čtvrtkon, České Budějovice
Pět reportů, které by e-shopáři měli řešit a neřeší
01. dubna 2016, Konference Eshop Summit 2016, České Budějovice, video (placený přístup), prezentace
Skutečně sledujete správná data?
25. února 2016, Pricemania Academy Kickoff VII, Bratislava
Webová analytika pro WordPress weby
20. února 2016, Konference WordCamp Praha 2016, Vysoká škola ekonomická, Praha, prezentace
EasyReport
6. února 2016, Konference MeasureCamp Bratislava 2016, Bratislava

2015

Úvod do internetového marketingu
12. listopadu 2015, Google Business Group, Brandýs nad Labem
Optimalizace pro vyhledávače
30. října 2015, 4IZ268 – Webové technologie, Fakulta informatiky a statistiky, Vysoká škola ekonomická v Praze, prezentace
E-shop není jen web
17. října 2015, ShopCamp 2015, prezentacevi­deo
Google Analytics
17. října 2015, DataGirls, Impact Hub Praha
Analytika v B2B světě
15. října 2015, Marketing Challenge Forum 2015, prezentace
Cílení reklamy přes User Data Import (webinář)
29. září 2015, Google Partners Online Product Academy 2015, video
Fakta, metriky, atributy, dimenze
12. září 2015, Konference MeasureCamp Prague 2015, Praha
Atribuční modelování (panelová diskuze)
12. září 2015, Konference MeasureCamp Prague 2015, Praha
Sessions suck
12. září 2015, Konference MeasureCamp Prague 2015, Praha
Za hranice Google Analytics
12. září 2015, Konference MeasureCamp Prague 2015, Praha, prezentace
Enhanced Ecommerce
1.–2. srpna 2015, Konference E-shopVíkend 2015, Vodňany, video, prezentace
SEO ve světě JavaScriptu
15. června 2015, Konference SEO restart 2015, Konferenční centrum City, Praha, prezentace
Za hranice Google Analytics
4. června 2015, Konference ShopExpo 2015, Gong, Ostrava, prezentace
RFM analýza
27. dubna 2015, Konference Data restart 2015, Konferenční centrum City, Praha, prezentace
Webová analytika
10. dubna 2015, Dolování z webu, Fakulta informatiky a statistiky, Vysoká škola ekonomická v Praze, prezentace
Indexace JavaScriptových stránek
8. dubna 2015, SEOLoger, Pinta – pivní steakhouse, prezentace
User-Centric Analytics
14. března 2015, Konference MeasureCamp, Londýn, prezentace
Webová analytika a Google Analytics
10. února 2015, GDG GUG, Spaghetti Code Liberec, Technická univerzita v Liberci
Keboola a Multichannel atribuce
29. ledna 2015, Keboola MeetUp, Node 5
Webinář Keboola & GoodData
21. ledna 2015, web, video, prezentace

2014

Deployment webových aplikací
14. listopadu 2014, Web Inkognito, Fakulta informatiky a statistiky, Vysoká škola ekonomická v Praze
User-centric analytics
6. listopadu 2014, Konference WebTop100 2014, Praha, prezentace
Analytická panelová diskuze
21. října 2014, Google for Entrepreneurs week, Brno
User-centric analytics
18. října 2014, Konference ShopCamp 2014, Praha, prezentacevi­deo
Partnerské provize v multichannel světě
2. října 2014, 6. affiliate konference, Atlas, Praha, prezentacevi­deo
Analytická panelová diskuze
13. září 2014, konference WebExpo 2014, Praha
Bulvární SEO
16. června 2014, Konference SEO restart 2014, Praha, prezentace
Google Analytics a affiliate systémy
15. května 2014, Affiliate konference, Atlas, Praha, prezentacevi­deo
Webová analytika
14. května 2014, Dolování z webu, Fakulta informatiky a statistiky, Vysoká škola ekonomická v Praze, prezentace
Úvod do Google Analytics
16. dubna 2014, Social Innovation Camp, Era svět, Praha, prezentacevi­deo
SEO audit
20. března 2014, 4IZ210, Fakulta informatiky a statistiky, Vysoká škola ekonomická v Praze, prezentace

2013

Jak (ne)pokazit redesign webu
29. listopadu 2013, Web Inkognito, Fakulta informatiky a statistiky, Vysoká škola ekonomická v Praze, prezentace
Optimalizace pro vyhledávače
15. listopadu 2013, 4IZ228, Fakulta informatiky a statistiky, Vysoká škola ekonomická v Praze, prezentace
15 důvodů, proč si nezakládat vývojářskou firmu
9. listopadu 2013, konference Devel.cz 2013video
Pod pokličkou zdrojů návštěvnosti
7. listopadu 2013, Čtvrtkon, České Budějovice, prezentace
Jak (ne)pokazit redesign webu
7. listopadu 2013, Konference WebTop100, prezentace
Atribuční modely v Google Analytics
3. října 2013, Klubový večer WebTop100, prezentace
Vyhodnocování reklamních kampaní v Google Analytics
24. září 2013, Google Business Group, HUB Praha, prezentace
Universal Analytics
20. září 2013, WebExpo Prague 2013, prezentace
Internetový marketing
18. září 2013, přednáška NetDevelo
Konec cargo kultu aneb SEO v roce 2020
14. června 2013, Konference SEO restart 2013, Praha, prezentace
Google Tag Manager
9. května 2013, webinář v rámci Medio Akademie
Webová analytika
3. května 2013, Dolování z webu, Fakulta informatiky a statistiky, Vysoká škola ekonomická v Praze, prezentace
Webová analytika
8. března 2013, 4IZ228, Fakulta informatiky a statistiky, Vysoká škola ekonomická v Praze, prezentace
Vachrlaté metriky v Google Analytics
9. února 2013, Konference Internet Marketing 2013, Univerzita Palackého v Olomouci, video, prezentace
Poslední středa: Webová analytika
30. ledna 2013, Poslední středa, Node5, Praha, video

2012

Novinky v Google Analytics
29. listopadu 2012, přednáška v rámci Web Analytics Wednesday, prezentace
Universal Analytics
22. listopadu 2012, webinář v rámci Medio Akademie, video, prezentace
Internetový marketing
14. listopadu 2012, přednáška NetDevelo
Universal Analytics
8. listopadu 2012, webinář v rámci Medio Akademie, video, prezentace
Použitelnost na webu
2. listopadu 2012, Fakulta informatiky a statistiky, Vysoká škola ekonomická v Praze, prezentace
Efektivita kampaní v Google Analytics
13. září 2012, Shop Roku Meeting 2012
Sledování a vyhodnocování reklamních kampaní
16. srpna 2012, Léto s internetovým marketingem 2012, prezentace
Výkonnost webových aplikací
11. května 2012, Web Inkognito, Fakulta informatiky a statistiky, Vysoká škola ekonomická v Praze, prezentace
Bulharská konstanta
25. dubna 2012, Google Search&Display Summit 2012, Praha, video, prezentace
Webová analytika
20. dubna 2012, Fakulta informatiky a statistiky, Vysoká škola ekonomická v Praze, prezentace
Optimalizace pro vyhledávače
2. března 2012, 4IZ228, Fakulta informatiky a statistiky, Vysoká škola ekonomická v Praze, prezentace
Internetový marketing
28. února 2012, DISK, Divadelní fakulta Akademie múzických umění v Praze
Selhávejte bezpečně
4. února 2012, Vsetínský barcamp, prezentacevi­deo

2011

Webová analytika
25. listopadu 2011, Fakulta informatiky a statistiky, Vysoká škola ekonomická v Praze, prezentace
Webová analytika
24. listopadu 2011, Česká zemědělská univerzita, prezentace
Webová analytika
7. listopadu 2011, Marketing Monday
Bulharská konstanta ve webové analytice
23. září 2011, konference Webexpo, prezentace
Optimalizace pro vyhledávače
26. dubna 2011, DISK, Divadelní fakulta Akademie múzických umění v Praze
Optimalizace pro vyhledávače
1. dubna 2011, Fakulta informatiky a statistiky, Vysoká škola ekonomická v Praze
Úvod do praktického SEO
15. března 2011, Provozně ekonomická fakulta, Česká zemědělská univerzita v Praze, prezentacevi­deo
Rozhovor pro GUG TV
15. února 2011, video, YouTube

2010

Optimalizace pro vyhledávače
2. prosince 2010, FAV ZČU v Plzni
Cesta webového projektu
4. listopadu 2010, Fakulta informatiky a statistiky, Vysoká škola ekonomická v Praze, video, prezentace
Použitelnost webových stránek
22. října 2010, Fakulta informatiky a statistiky, Vysoká škola ekonomická v Praze
Doctrine 2
23. září 2010, workshop na konferenci Webexpo 2010
Pět vrstev modelu
24. dubna 2010, Poslední sobota Nette, Fraktal bar, fórum, prezentace, článekfoto
Optimalizace pro vyhledávače
26. března 2010, Fakulta informatiky a statistiky, Vysoká škola ekonomická v Praze
Optimalizace pro vyhledávače
23. března 2010, Provozně ekonomická fakulta, Česká zemědělská univerzita v Praze
Optimalizace pro lokální vyhledávání
24. února 2010, Poslední středa, H1.cz

2009

Optimalizace pro vyhledávače
8. prosince 2009, DISK, Divadelní fakulta Akademie múzických umění v Praze
Optimalizace pro vyhledávače
4. prosince 2009, Fakulta informatiky a statistiky, Vysoká škola ekonomická v Praze
Optimalizace pro vyhledávače
26. listopadu 2009, Fakulta aplikovaných věd, Západočeská univerzita v Plzni
Použitelnost webových aplikací
23. října 2009, Fakulta informatiky a statistiky, Vysoká škola ekonomická v Praze
Možnosti propojení Google AdWords a Google Analytics
15. června 2009, Open Monday, H1.cz, video
Analýza návštěvnosti webu
7. dubna 2009, Optimalizace webových aplikací, FIM UHK, Hradec Králové – Článek v elektronickém časopise Telegraf
Použitelnost webových stránek
27. března 2009, Fakulta informatiky a statistiky, Vysoká škola ekonomická v Praze
Optimalizace pro vyhledávače
19. března 2009, Blok expertů, KISK, FF MU v Brně – prezentacevi­deo

2008

Optimalizace pro vyhledávače
10. listopadu 2008, Optimalizace webových aplikací, FIM UHK, Hradec Králové
Optimalizace pro vyhledávače
30. října 2008, FAV ZČU v Plzni
Pozice nejsou správným měřítkem úspěchu SEO
6. října 2008, Open Monday, H1.cz, prezentacevi­deo
Optimalizace pro vyhledávače
3. října 2008, Fakulta informatiky a statistiky, Vysoká škola ekonomická v Praze
Důvěryhodnost webu
30. dubna 2008, Poslední středa, H1.cz
Přístupnost a použitelnost webu
28. dubna 2008, Jinonické informační pondělky, Ústav informačních studií a knihovnictví, Filozofická fakulta Univerzity Karlovy v Praze
Návrhové vzory v programování
27. března 2008, konference WebCamp 2008, prezentace
Optimalizace pro vyhledávače
7. března 2008, Fakulta informatiky a statistiky, Vysoká škola ekonomická v Praze
Použitelnost webových aplikací
29. února 2008, Fakulta informatiky a statistiky, Vysoká škola ekonomická v Praze

2007

Optimalizace pro vyhledávače
26. října 2007, Fakulta informatiky a statistiky, Vysoká škola ekonomická v Praze
Přístupnost a použitelnost na webu
19. října 2007, Fakulta informatiky a statistiky, Vysoká škola ekonomická v Praze
Optimalizace pro vyhledávače
13. dubna 2007, Fakulta informatiky a statistiky, Vysoká škola ekonomická v Praze
Přístupnost a použitelnost na webu
16. března 2007, Fakulta informatiky a statistiky, Vysoká škola ekonomická v Praze