Přednášky

Níže najdete přehled mých přednášek, každá se všemi relevantními odkazy. Prohlédněte si i seznam všech prezentací na jednom místě. Můžete si také zobrazit mé články či školení.

Výběr užitečných přednášek

2019

Pod pokličku fulltextových vyhledávačů
  • 15. dubna 2019, Zpracování informací a znalostí, Fakulta informatiky a statistiky, Vysoká škola ekonomická v Praze

Data Restart Keynote

Je Google přítel, nebo parazit?

Jan na analytiku na sociálních sítích

SEO kontra BRAND

Cross-channel marketing

2018

Webová analytika
  • 14. prosince 2018, 4IZ268, Fakulta informatiky a statistiky, Vysoká škola ekonomická v Praze

Data jsou sexy

  • 7. listopadu 2018, Taste BI Meetup, Český institut informatiky, robotiky a kybernetiky, Praha

Pod pokličku fulltextových vyhledávačů

  • 1. listopadu 2018, Zpracování informací a znalostí, Fakulta informatiky a statistiky, Vysoká škola ekonomická v Praze

Data jsou sexy

  • 25. října 2018, Taste BI Meetup, Český institut informatiky, robotiky a kybernetiky, Praha

Cesta Tastu

Webová analytika

  • 16. dubna 2018, Dolování z webu, Fakulta informatiky a statistiky, Vysoká škola ekonomická v Praze, prezentace

2017

Cross-channel marketing prakticky

Užitečná AdWords publika nad zákaznickými daty

Cross-channel marketing

Cross-channel marketing

SEO v multichannel světě

Vyhodnocování výkonu e-mailingu s Google Analytics

Využití vlastních dat pro cílení a bidding

Zákaznická data v Google Analytics

Sexy datová analytika

  • 23. března 2017, webinář, SAS & Sophia

Webová analytika

  • 27. února 2017, Dolování z webu, Fakulta informatiky a statistiky, Vysoká škola ekonomická v Praze, prezentace

2016

RFM Analýza

Webová analytika

Analytika ve světě PPC

Sampling reportů a jiné limity v Google Analytics

Remarketing podle CRM: Cílení Adwords reklamy přes User Data Import

RFM Analýza

Enhanced Ecommerce

Google Inbox

  • 8. září 2016, SEOLoger, Pinta – pivní steakhouse, Praha

Webová analytika

Webová analytika

Quo vadis SEO? (SEO restart keynote)

  • 10. června 2016, Konference SEO restart 2016, Konferenční centrum City, Praha

Analýza klíčových slov ve světě (not provided)

  • 10. června 2016, Konference SEO restart 2016, Konferenční centrum City, Praha

Business intelligence ve světě e-shopů

Webová analytika

  • 29. dubna 2016, Dolování z webu, Fakulta informatiky a statistiky, Vysoká škola ekonomická v Praze, prezentace

Analytika ve světě e-mailingu

SEO a JavaScript

5 tipů pro agentury, kterak ošidit své klienty

Webová analytika

Datová integrace a business intelligence

  • 07. dubna 2016, Čtvrtkon, České Budějovice

Pět reportů, které by e-shopáři měli řešit a neřeší

Skutečně sledujete správná data?

Webová analytika pro WordPress weby

EasyReport

2015

Úvod do internetového marketingu

Optimalizace pro vyhledávače

E-shop není jen web

Google Analytics

  • 17. října 2015, DataGirls, Impact Hub Praha

Analytika v B2B světě

Cílení reklamy přes User Data Import (webinář):

  • 29. září 2015, Google Partners Online Product Academy 2015, video

Fakta, metriky, atributy, dimenze

Atribuční modelování (panelová diskuze):

Sessions suck

Za hranice Google Analytics

Enhanced Ecommerce

SEO ve světě JavaScriptu

Za hranice Google Analytics

RFM analýza

Webová analytika

  • 10. dubna 2015, Dolování z webu, Fakulta informatiky a statistiky, Vysoká škola ekonomická v Praze, prezentace

Indexace JavaScriptových stránek

User-Centric Analytics

Webová analytika a Google Analytics

Keboola a Multichannel atribuce

Webinář Keboola & GoodData

2014

Deployment webových aplikací
  • 14. listopadu 2014, Web Inkognito, Fakulta informatiky a statistiky, Vysoká škola ekonomická v Praze

User-centric analytics

Analytická panelová diskuze

User-centric analytics

Partnerské provize v multichannel světě

Analytická panelová diskuze

Bulvární SEO

Google Analytics a affiliate systémy

Webová analytika

  • 14. května 2014, Dolování z webu, Fakulta informatiky a statistiky, Vysoká škola ekonomická v Praze, prezentace

Úvod do Google Analytics

SEO audit

  • 20. března 2014, 4IZ210, Fakulta informatiky a statistiky, Vysoká škola ekonomická v Praze, prezentace

2013

Jak (ne)pokazit redesign webu
  • 29. listopadu 2013, Web Inkognito, Fakulta informatiky a statistiky, Vysoká škola ekonomická v Praze, prezentace

Optimalizace pro vyhledávače

  • 15. listopadu 2013, 4IZ228, Fakulta informatiky a statistiky, Vysoká škola ekonomická v Praze, prezentace

15 důvodů, proč si nezakládat vývojářskou firmu

Pod pokličkou zdrojů návštěvnosti

Jak (ne)pokazit redesign webu

Atribuční modely v Google Analytics

Vyhodnocování reklamních kampaní v Google Analytics

Universal Analytics

Internetový marketing

  • 18. září 2013, přednáška NetDevelo

Konec cargo kultu aneb SEO v roce 2020

Google Tag Manager

Webová analytika

  • 3. května 2013, Dolování z webu, Fakulta informatiky a statistiky, Vysoká škola ekonomická v Praze, prezentace

Webová analytika

  • 8. března 2013, 4IZ228, Fakulta informatiky a statistiky, Vysoká škola ekonomická v Praze, prezentace

Vachrlaté metriky v Google Analytics

Poslední středa: Webová analytika

2012

Novinky v Google Analytics

Universal Analytics

Internetový marketing

  • 14. listopadu 2012, přednáška NetDevelo

Universal Analytics

Použitelnost na webu

  • 2. listopadu 2012, Fakulta informatiky a statistiky, Vysoká škola ekonomická v Praze, prezentace

Efektivita kampaní v Google Analytics

Sledování a vyhodnocování reklamních kampaní

Výkonnost webových aplikací

  • 11. května 2012, Web Inkognito, Fakulta informatiky a statistiky, Vysoká škola ekonomická v Praze, prezentace

Bulharská konstanta

Webová analytika

  • 20. dubna 2012, Fakulta informatiky a statistiky, Vysoká škola ekonomická v Praze, prezentace

Optimalizace pro vyhledávače

  • 2. března 2012, 4IZ228, Fakulta informatiky a statistiky, Vysoká škola ekonomická v Praze, prezentace

Internetový marketing

  • 28. února 2012, DISK, Divadelní fakulta Akademie múzických umění v Praze

Selhávejte bezpečně

2011

Webová analytika
  • 25. listopadu 2011, Fakulta informatiky a statistiky, Vysoká škola ekonomická v Praze, prezentace

Webová analytika

  • 24. listopadu 2011, Česká zemědělská univerzita, prezentace

Webová analytika

  • 7. listopadu 2011, Marketing Monday

Bulharská konstanta ve webové analytice

Optimalizace pro vyhledávače

  • 26. dubna 2011, DISK, Divadelní fakulta Akademie múzických umění v Praze

Optimalizace pro vyhledávače

  • 1. dubna 2011, Fakulta informatiky a statistiky, Vysoká škola ekonomická v Praze

Úvod do praktického SEO

  • 15. března 2011, Provozně ekonomická fakulta, Česká zemědělská univerzita v Praze, prezentacevi­deo

Rozhovor pro GUG TV

2010

Optimalizace pro vyhledávače

Cesta webového projektu

  • 4. listopadu 2010, Fakulta informatiky a statistiky, Vysoká škola ekonomická v Praze, video, prezentace

Použitelnost webových stránek

  • 22. října 2010, Fakulta informatiky a statistiky, Vysoká škola ekonomická v Praze

Doctrine 2

Pět vrstev modelu

Optimalizace pro vyhledávače

  • 26. března 2010, Fakulta informatiky a statistiky, Vysoká škola ekonomická v Praze

Optimalizace pro vyhledávače

  • 23. března 2010, Provozně ekonomická fakulta, Česká zemědělská univerzita v Praze

Optimalizace pro lokální vyhledávání

  • 24. února 2010, Poslední středa, H1.cz

2009

Optimalizace pro vyhledávače
  • 8. prosince 2009, DISK, Divadelní fakulta Akademie múzických umění v Praze

Optimalizace pro vyhledávače

  • 4. prosince 2009, Fakulta informatiky a statistiky, Vysoká škola ekonomická v Praze

Optimalizace pro vyhledávače

  • 26. listopadu 2009, Fakulta aplikovaných věd, Západočeská univerzita v Plzni

Použitelnost webových aplikací

  • 23. října 2009, Fakulta informatiky a statistiky, Vysoká škola ekonomická v Praze

Možnosti propojení Google AdWords a Google Analytics

Analýza návštěvnosti webu

  • 7. dubna 2009, Optimalizace webových aplikací, FIM UHK, Hradec Králové – Článek v elektronickém časopise Telegraf

Použitelnost webových stránek

  • 27. března 2009, Fakulta informatiky a statistiky, Vysoká škola ekonomická v Praze

Optimalizace pro vyhledávače

2008

Optimalizace pro vyhledávače
  • 10. listopadu 2008, Optimalizace webových aplikací, FIM UHK, Hradec Králové

Optimalizace pro vyhledávače

Pozice nejsou správným měřítkem úspěchu SEO

Optimalizace pro vyhledávače

  • 3. října 2008, Fakulta informatiky a statistiky, Vysoká škola ekonomická v Praze

Důvěryhodnost webu

  • 30. dubna 2008, Poslední středa, H1.cz

Přístupnost a použitelnost webu

Návrhové vzory v programování

  • 27. března 2008, konference WebCamp 2008, prezentace

Optimalizace pro vyhledávače

  • 7. března 2008, Fakulta informatiky a statistiky, Vysoká škola ekonomická v Praze

Použitelnost webových aplikací

  • 29. února 2008, Fakulta informatiky a statistiky, Vysoká škola ekonomická v Praze

2007

Optimalizace pro vyhledávače
  • 26. října 2007, Fakulta informatiky a statistiky, Vysoká škola ekonomická v Praze

Přístupnost a použitelnost na webu

  • 19. října 2007, Fakulta informatiky a statistiky, Vysoká škola ekonomická v Praze

Optimalizace pro vyhledávače

  • 13. dubna 2007, Fakulta informatiky a statistiky, Vysoká škola ekonomická v Praze

Přístupnost a použitelnost na webu

  • 16. března 2007, Fakulta informatiky a statistiky, Vysoká škola ekonomická v Praze