Moudra

Sebezahledění není nikdy dost, takže proč si nezaložit stránku se svými vlastními moudry. Polovina klišé, druhou polovinu už určitě řekl stokrát někdo jiný, ale tak proč si nesepsat věci, kterými jsem sám sebe zaujal, že jsem je někdy řekl.

  • Paradox krizové komunikace: Chceš-li odejít s hlavou vztyčenou, musíš ji hluboce sklonit. (Twitter)
  • Sledování PNO je jen vylhaní se z neznalosti vlastní marže. (ShopCamp 2015)
  • Na analytice není nejtěžší získat správné odpovědi. Na analytice je nejtěžší umět se správně zeptat. (Medio blog)
  • Buď chcete od webdeveloperů jako součást nabídky do tendru hotové wireframes či grafiku, nebo chcete na konci dostat dobrý web. Obojí nejde. (Twitter)
  • Zlaté pravidlo konzervativní webové analytiky: Pokud ti to nějak měří, tak na to nesahej. (Twitter)
  • Úspěšnost PR agentury se dnes řídí počtem tiskových zpráv, které je schopna vychlit. (Twitter)
  • „Autocenzura Prokopem“ jako základní princip českého web consultingu. (Twitter)
  • Nemůžete říkat, že asistentka má špatnou ROI, protože firmě nic nevydělává. Je to problém atribuce nákladů. (Keboola Meetup)