Keboolovatíme

Od založení Media před pěti lety jsme ušli velký kus cesty. Přirozeným během věcí nám ve firmě postupně vykrystalizovaly čtyři hlavní oblasti toho, co dneska děláme. Vývoj webových aplikací, online marketing a consulting, webová analytika a napříč tím vším pak školení.

Ve všech se nám přitom myslím daří být špičkou co do znalostí a kvality výstupu. A každou z dosavadních životních fází společnosti jsme vždy pro daný rok až dva promítli do pěkného sloganu na svém webu.

  • Rok 2010 a 2011: Až o 42 % webovější než běžné weby
  • Rok 2012 a 2013: Až o 42 % více SEO než při běžné optimalizaci
  • Rok 2014: Až o 42 % analytičtější než běžní analytici

Webová analytika se nám jako samostatná specializace vyčlenila dva roky dozadu. Od loňska je to dokonce hlavní směr, kterým se celé Medio ubírá. Za tu dobu jsme si myslím na trhu obhájili své místo. Už dneska jsme řazeni mezi hlavní české web analytické společnosti. A mám radost, že pro řadu klientů i agentur jsme v této oblasti firmou první volby.

To samozřejmě neznamená, že bychom nedejbože rušili vývojářské nebo konzultační oddělení a vrhli se jenom na grafy a reporty. Právě naopak. Webová analytika není obor sám pro sebe. Všechny ostatní disciplíny zastřešuje, podporuje i potřebuje.

A nám otevírá netušené možnosti, když nejsme jenom někdo, kdo copy-pastuje měřicí kód Google Analytics a pak reportuje klientovi pár čísel. Když se můžeme opřít o skutečnou praxi a zkušenosti od technické implementace až po propagaci a byznys. Když umíme řešit složité situace a rozumíme do hloubky podstatě problému.

Keboola Certified Partner

Přiznejme si, že samotné Google Analytics, skrze které nás lidé nejčastěji znají, skvěle plní svou úlohu předního webového analytického nástroje, žádnou větší nóbl analytiku ale nepředstavují. Omezení jen na svět webu je příliš svazující. Ode dneška tedy rozšiřujeme svůj záběr o zavádění, podporu a provoz Keboola Connection + GoodData. Získali jsme dokonce oficiální tituly Keboola Certified Partner a Keboola Certified Reseller.

Pokud by vás více zajímalo, co že to vlastně ta Keboola je, přečtěte si náš úvodní článek nebo se ve středu 21. ledna zúčastněte našeho gratis webináře.

  • Rok 2015: Až o 100 % keboolovatější než běžní analytici :)

Vydáváme se tedy plni nadšení a optimizmu i za hranice webu: do světa obecné analytiky, datových integrací, velkých dat, business intelligence, data miningu. Nechápeme to přitom jako nějakou doplňkovou službu bokem, ale nopak jako jeden z hlavních a nejdůležitějších směrů, kterými se bude Medio v roce 2015 i v letech následujících ubírat. Držte nám palce!

3 komentáře u „Keboolovatíme

  1. Tomáš Pavlík

    A právě proto mě hrozně baví, když Honza na školení i přesto všechno že jsou fakt dobří, umí říct, že třeba něco nikdy neviděl a nikdy se s tím nesetkal. Hrozně to pak zahřeje vědět že pořád má ještě něco co může zlepšit a prozkoumat. :)

  2. Michal

    Díky, že prošlápáváte další analytické cesty. Ještě větší dík za jejich veřejné sdílení! Pravděpodobně se nebudu moci webináře účastnit. Bude zpětně dostupný?

  3. Jan Tichý Autor příspěvku

    [2] Michale, webinář bude určitě dostupný i zpětně. Poběží to přes Hangout On Air, takže se hned po skončení obratem objeví i na našem firemním Youtube kanálu.

Komentáře nejsou povoleny.